Zwemschool de Drijver is een zwemschool voor iedereen. Jong en oud kan er terecht om een zwemdiploma te halen. Ook wordt er zwemles gegeven aan kinderen met een beperking. Met veel individuele aandacht onderscheidt Zwemschool de Drijver zich van andere zwemscholen. Met activiteiten in vijf verschillende locaties in Noord-Holland kan je zeggen dat ze een grote partij zijn in de zwemschool-business.
De uitdaging voor de zwemschool zat hem onder andere in het meten van conversies. Dit was nog niet aan de orde en het was niet duidelijk of Google Ads effectief werkte. Daarnaast merkte de bedrijfseigenaar dat hij wel geld in Google Ads stak, maar eigenlijk de tijd niet had om het te beheren. Hierdoor stonden concurrenten met hun advertenties boven Zwemschool de Drijver.
Wij zijn allereerst begonnen met het analyseren van de website. Zo hebben we de verschillende conversies in kaart gebracht. Hierna hebben wij deze middels Google Analytics meetbaar gemaakt. Met deze nieuwe inzichten zijn wij gaan kijken naar het Google Ads account om verbeteringen voor conversie te realiseren.
Door het uitschakelen van overbodige keywords en effectiever te adverteren op converterende keywords kunnen we nu het budget veel beter toeverdelen en conversies realiseren voor maar een paar euro per stuk! We optimaliseren het account op wekelijkse basis, waardoor de kosten per klik laag blijven en de advertentiepositie stukken beter is dan voorheen.
Onze SEO specialisten weten precies wat er moet gebeuren! Vraag daarom om een passend advies.
Vraag meer informatie aan