Motorpromo is dé leverancier van (kinder)quads, buggy’s, retro scooters, elektrische fietsen en bikes, zoals dirt- en mini bikes. Het is een geheel onafhankelijke aanbieder voor verschillende exporteurs/importeurs binnen én buiten Europa. Producten zijn altijd uit voorraad leverbaar, zonder dat daar eerst een investering voor nodig is. Zij verkopen aan particulieren en aan bedrijven en bieden altijd de laagste prijs. Dus 100% laagste prijsgarantie met de beste service.
Sinds 2002 hebben zij 5 vestigingen geopend door het gehele land. Hierdoor is hun dekking dan ook landelijk. Op dit moment heeft Motorpromo 12 hoofdcategorieën en maar liefst 120 subcategorieën in het assortiment.
Motorpromo deed nog niet aan adverteren in Google (of Shopping) en wilde hier mee gaan starten. Het bedrijf biedt echter veel verschillende product-categorieën aan en wil deze ook landelijk verkopen. Maar hoe richt je dit nu goed in? Hoe zorg je voor een maximale dekking, zonder dat daar direct duizenden euro’s voor nodig zijn?
Allereerst zijn we begonnen met het opzetten van Google Ads campagnes voor in het zoeknetwerk. Na het opzetten van alle Search campagnes hebben wij een productfeed aangemaakt waarmee kon worden geadverteerd op Google Shopping. Om de kosten per klik zo laag mogelijk te houden en dus zoveel mogelijk resultaat uit de campagnes te halen, hebben wij meerdere geautomatiseerde regels opgesteld. De regels zorgen voor het optimale resultaat en door wekelijkse controle kunnen wij de kosten zo laag mogelijk houden.
Door de campagnes correct op te splitsen, te werken met productfeeds en met geautomatiseerde regels behalen wij nu al jaar op jaar lage kosten per klik en zorgen wij voor duizenden bezoekers naar de website. Sinds 2013 zijn wij trotse partner van Motorpromo en is onze dienstverlening verder uitgebreid naar Facebook Shopping en SEO.
Adverteert ook al enige tijd in Google of op Facebook, maar het resultaat is nog steeds niet naar wat u wilt?
Vraag de gratis business review aan