Fear is a funny thing! Het motto van The Amsterdam Dungeon vertelt eigenlijk al precies hoe het werkt: lachen en gruwelen tegelijk. The Dungeon is een ‘must-see’ attractie in Amsterdam en trekt jaarlijks ook veel Nederlanders én toeristen aan. Door middel van een geweldige cast, special effects, decor, scripts en spannende shows laat The Dungeon haar bezoekers lachen, maar natuurlijk ook van tijd tot tijd schrikken.
De tracking van The Amsterdam Dungeon was niet op orde en hierdoor was het niet mogelijk om goed te meten waar de online omzet vandaan kwam. De verschillende kanalen leken hier verlieslijdend en daar moest verandering in komen.
Allereerst zijn wij begonnen met het analyseren van de tracking. Waar gaat het fout en welke gegevens lijken te ontbreken? In samenwerking met het development-team hebben wij gezocht naar de geschikte oplossingen. Na het oplossen van de tracking zijn direct alle kanalen onder handen genomen om de kosten te drukken en de conversieratio te verhogen.
Door onze gezamenlijke inspanningen zijn de tracking problemen nu verholpen en valt er precies te meten wat er per kanaal wordt omgezet. Daarnaast zijn de conversieratio’s van de verschillende campagnes aanzienlijk gestegen, waardoor wij jaar op jaar voor meer omzet hebben gezorgd, tegen steeds goedkopere conversies.
Adverteert u ook al enige tijd in Google of op Facebook, maar het resultaat is nog steeds niet naar wat u wil?
Laat ons een quick scan maken!