Neem contact op

Adverteren in Google

Direct zichtbaar wanneer uw
doelgroep zoekt naar uw oplossing.

 

Hoe werkt adverteren in Google?

Google is verreweg de meest gebruikte zoekmachine, dit geldt voor Nederland maar ook voor de rest van de wereld. Wanneer iemand op zoek gaat naar een product of service begint de zoektocht vrijwel altijd in Google. Des te meer reden om te adverteren in Google!

Adverteren met Google Ads

Google Ads worden weergegeven aan de boven- en onderkant van de Google zoekresultaten. Met behulp van goed doordachte advertentieteksten en de juiste zoektermen sturen wij uw doelgroep dagelijks naar uw website. Wij stellen uw campagnes zo in dat de zoekwoorden, advertenties en bestemmingspagina’s altijd goed met elkaar matchen. Dit zorgt voor een hoge relevantie en uiteindelijk leidt dit tot lagere kosten per conversie!

"Ik streef er naar dat uw kwaliteitsscore zo hoog mogelijk is!"

- Petrit

Wij adviseren u graag verder!

Ga in gesprek met een van onze gecertificeerde Google specialisten en bekijk de mogelijkheden van Google Ads voor uw bedrijf.

Start een gesprek!

Waarom Google Ads uitbesteden?

Adverteren met Google Ads bestaat niet enkel uit het opzetten van campagnes. Optimaliseren is wellicht nog veel belangrijker! Als campagnes niet regelmatig worden geanalyseerd, betaalt u wellicht voor klikken die niks of weinig opleveren. U heeft uw eigen onderneming en u levert een geweldige dienst of fantastische producten. Online adverteren is ons vakgebied en wij zorgen er voor dat uw budget op de juiste wijze wordt gespendeerd.

Waarom kiezen voor Internetiq?

Wij zijn Google Partner. Dat houdt in dat onze Google ADs specialisten jaarlijks officiële examens van Google afleggen om over de juiste certificaten te beschikken. Voor ons is het resultaat uit uw campagnes het belangrijkst. Door onze wekelijkse analyses en optimalisaties streven wij er naar dat uw doelen worden behaald en dat er ieder jaar een groei wordt gerealiseerd.

Hoe doen wij dit?

1. Identificeren

Allereerst is het belangrijk om de juiste zoekwoorden te achterhalen. Aan de hand hiervan worden er strategieën bedacht met bepaalde zoekwoorden.

2. Opzetten

Nu worden account-structuur, ads, geo- en demografische gegevens bepaald en ingezet om de campagnes zo goed mogelijk te laten presteren.

3. Evalueren en bijsturen

Slecht presterende onderdelen worden uitgesloten, goedwerkende onderdelen worden geoptimaliseerd. Verlaging van kosten, verhoging van conversies.

4. Uitbreiden

Uw gewenste doel is behaald? Tijd om uw doelen bij te stellen. Door middel van nieuwe campagnes zullen wij proberen uw resultaat nog verder uit te breiden.