Neem contact op

Adverteren in Google

Direct zichtbaar wanneer uw
doelgroep zoekt naar uw oplossing.

Hoe werkt adverteren in Google?

Google is verreweg de meest gebruikte zoekmachine, dit geldt voor Nederland maar ook voor de rest van de wereld. Wanneer iemand op zoek gaat naar een product of service begint de zoektocht vrijwel altijd in Google. Des te meer reden om te adverteren in Google!

Adverteren met Google AdWords

Google AdWords advertenties worden weergegeven aan de boven- en onderkant van de Google zoekresultaten. Met behulp van goed doordachte advertentieteksten en de juiste zoektermen sturen wij uw doelgroep dagelijks naar uw website. Bij Internetiq worden campagnes zo ingesteld dat zoekwoorden, advertenties en bestemmingspagina’s altijd goed met elkaar matchen. Dit zorgt voor een hoge relevantie en uiteindelijk leidt dit tot lagere kosten per conversie!

"Ik streef er naar dat uw kwaliteitsscore zo hoog mogelijk is!"

- Marco

Wij adviseren u graag verder!

Ga in gesprek met een van onze gecertificeerde Google specialisten en bekijk de mogelijkheden van Google AdWords voor uw bedrijf.

Vraag een adviesgesprek aan!

Waarom Google AdWords uitbesteden?

Adverteren met Google AdWords bestaat niet enkel uit het opzetten van campagnes. Optimaliseren is wellicht nog veel belangrijker! Als campagnes niet regelmatig worden geanalyseerd, betaalt u wellicht voor klikken die niks of weinig opleveren. U heeft uw eigen onderneming en u levert een geweldige dienst of fantastische producten. Online adverteren is ons vakgebied en wij zorgen er voor dat uw budget op de juiste wijze wordt gespendeerd.

Waarom kiezen voor Internetiq?

Wij zijn Google Partner. Dat houdt in dat onze AdWords specialisten jaarlijks officiële examens van Google afleggen om over de juiste certificaten te beschikken. Voor ons is het resultaat uit uw campagnes het belangrijkst. Door onze wekelijkse analyses en optimalisaties streven wij er naar dat uw doelen worden behaald en dat er ieder jaar een groei wordt gerealiseerd.

Hoe doen wij dit?

1. Identificeren

Allereerst is het belangrijk om de juiste zoekwoorden te achterhalen. Aan de hand hiervan worden er strategieën bedacht met bepaalde zoekwoorden.

2. Opzetten

Nu kunnen er campagnes worden opgezet en ingesteld. De precieze locaties van de advertenties, leeftijd en interesses van de doelgroep worden hier getarget.

3. Evalueren en bijsturen

Slecht presterende onderdelen worden uitgesloten, goedwerkende onderdelen worden geoptimaliseerd. Verlaging van kosten, verhoging van conversies.

4. Uitbreiden

U wilt natuurlijk maandelijks een groei zien! Daarom wordt er niet alleen geoptimaliseerd, maar testen wij ook nieuwe, creatieve ideeën om het bereik te vergroten.