Neem contact op

Adverteren op Facebook

Verhoog uw conversies door
de juiste doelgroep te bereiken.

 

Bereik uw doelgroep op Facebook

Facebook adverteren biedt uiteenlopende mogelijkheden. U kunt uw website of fanpage promoten, maar u kunt er ook voor kiezen om nieuwe producten of diensten te introduceren. Wat uw beoogde doelstelling ook is, wij streven ernaar om uit elke uitgegeven euro het maximale rendement te behalen.

Waarom op Facebook adverteren?

Facebook, Instagram, Whatsapp; het netwerk van Facebook is immens groot en het bereik bestaat inmiddels uit meer dan 1 miljard gebruikers. Wij zorgen er voor dat de juiste mensen, op het juiste platform, uw boodschap te zien krijgt.  Met onze expertise en ervaring zetten wij Facebook gebruikers om in nieuwe bezoekers, klanten of likes.

"Wij houden u wekelijks of maandelijks op de hoogte van de resultaten!"

- Petrit

De mogelijkheden bespreken van
adverteren op Facebook?

Onze Facebook specialisten kijken graag met u mee om samen uw kansen optimaal te benutten.

Vraag een adviesgesprek aan!

Mogelijkheden Facebook adverteren

Advertenties op Facebook zijn altijd voorzien van afbeeldingen of video’s. Daar hoort natuurlijk ook een wervende advertentietekst bij! Doelgroep targeting is haast eindeloos. Wij bereiken uw doelgroep op basis van geslacht, leeftijd en locatie, maar ook opleiding, functie, interesses en verjaardagen kunnen worden gebruikt om uw boodschap aan een zeer specifiek te weergeven.

Adverteren op Facebook uitbesteden?

Facebook verandert continu. Het kan daarom lastig zijn om altijd up to date te zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Daarnaast wilt u ook niet teveel voor uw klikken betalen. Daarom is het verstandig om Facebook adverteren uit te besteden. Wij halen het maximale uit Facebook en zorgen ook nog eens dat de kosten zo laag mogelijk blijven.

Hoe doen wij dit?

1. Doelen bepalen

Aan de hand van uw wensen worden de doelen bepaald. Wij onderzoeken de doelgroep en bekijken hoe wij deze het best kunnen bereiken.

2. Campagne inrichten

Hier wordt de campagne vormgegeven. Wat is de tone of voice? Wat is de boodschap? Welke banners gaan we gebruiken?

3. Uitvoeren campagne

Start met adverteren! Dit moet zorgvuldig gebeuren. Campagnes en advertenties A/B-testen kan een groot verschil maken.

4. Bijsturen

Succesvolle campagnes bijsturen en minder succesvolle campagnes onderbreken. Hierdoor draaien uw Facebook campagnes uit op succes.