Neem contact op

Start de AdWords Analyse

Behaal betere AdWords resultaten met
ons kosteloze advies!

AdWords Analyse

Gebruikt u Google AdWords of wilt u graag weten wat de mogelijkheden voor u zijn? Vraag de AdWords Analyse aan en wij gaan uw huidige situatie analyseren.

Voor onze analyse wordt er gekeken naar de behaalde resultaten, maar ook naar de opbouw, tracking en overige zaken die van belang zijn om sterkere resultaten te behalen.
Indien u nog geen gebruik maakt van AdWords, dan gaan wij op zoek naar de beste strategie voor uw bedrijf.

U ontvangt o.a. inzicht in:

  • Verspild budget
  • Kwaliteitsscore
  • Zoekwoordanalyse
  • Landingspagina’s
  • Verbeterpunten en tips

 

"Wist u dat bedrijven gemiddeld 30% van hun uitgegeven budget verspillen aan keywords die niet relevant zijn en geen rendement opleveren?"

- Jelle

Een expert spreken?

Laat mij u informeren over de kansen en mogelijkheden van uw AdWords campagnes!

Start een gesprek!

Wat is de AdWords Analyse?

Of u nu al jaren adverteert of dat u er net pas mee begint: een foutje sluipt er zo in. Het is ook goed mogelijk dat het resultaat van nu achterloopt op het resultaat van voorheen. Dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling! Uw AdWords-account moet natuurlijk wel op zijn allerbest presteren, maar is dat nog wel zo? Daarom kunt u nu een AdWords Analyse voor uw account aanvragen!

Wat kost het u?

De Analyse bieden wij geheel gratis aan. U verleent ons toegang tot het account en wij gaan aan de slag. Ondertussen neemt een collega contact met u op om te bespreken wat de reden is van uw aanvraag. Onze reviewer houdt hier rekening mee bij de analyse. Vervolgens ontvangt u het rapport en nemen wij nog een keer telefonisch contact met u op om het rapport uit te leggen.

Hoe doen wij dit?

1. Uitnodiging versturen

Na het ontvangen van uw aanvraag zal onze reviewer een uitnodiging sturen om uw AdWords Account te koppelen aan onze business-manager.

2. Aanvraag bespreken

Na de koppeling bellen wij u op om uw aanvraag te bespreken. Op deze manier willen wij het rapport zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten.

3. Analyseren

Wij kunnen nu in uw account en weten wat uw wensen zijn. Aan de hand van deze wensen gaan wij bepalen waar verbeterpunten in account zitten.

4. Rapport verzenden

Na de analyse ontvangt u ons rapport per e-mail. Wij nemen hierna contact met u op om het resultaat door te bespreken, wel zo duidelijk!